nu var det ett tag sen!

Jag hatar min granne. Nu går denne mig verkligen på nerverna. Okej att somna framför tvn varenda dag och ha på högsta volym fram tills 2-3 på natten, det stör mig faktiskt inte längre. Men att kliva upp och börja borra i väggarna så att det låter som att DU står bredvid mig och borrar i min vägg, det stör mig faktiskt lite, okej? Nej, det stör mig faktiskt hur mycket som helst! Du kunde väl ha väntat tills efter 10 åtminstone? Nej, klockan 6-7 är ju bättre, faktiskt..

Det händer mycket nu, jag har fyllt 18, tagit körkort, sett New Moon, haft födelsedagsmiddag och idag gjorde jag en fantastisk sak som jag bara väntar på svar från! Kan nästan inte sitta still, vill bara få det där mailet nu på direkten. Jag hoppar till av glädje när det kommer upp en liten msnruta om nytt mail i inkorgen, dock är det bara från facebook. Jag hatar mailen från facebook, jag har även ställt in på inställningarna att jag inte ska få så många mail, men det blev inte så mycket bättre.

Ikväll ska jag vara chaffis åt några jävulskt snygga brudar, men först blir det jobbet och ha stängning igen.
Ha en bra dag!

 



Kommentarer
Anonym

haha okej :) Nej, jag har ju inte det. Ska gå på dne med lillsyrran när den kommer hit för vi viste inte att de sänkt åldersgränsen så vi täntek att vi väntar tills den kommer hit. Lättar att smita in här , fniss*. Men så sänkte dem ju samma dag så.. jaja vi får se den här i alla fall :) Har hört båd bra och dålig kretik, tycker du då?

2009-11-25 @ 14:28:40
URL: http://karolinalundin.blogg.se/
ERICAPERZZON

Kul att du tagit körkort:) skönt va?

spännande med mailet, undra vadd et kan vara?:P



Svar: det är bara bra:)



nej jag har inte sett den än:P vill lägga pengarna på luftslottet som sprängdes i första hand:) gillar de filmerna med:)



/E

2009-11-25 @ 16:52:00
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
philippa

Grattis till körkortet, själv har jag inte ens börjat övningsköra, måste verkligen göra det snart.

Det är bra med mig, mycket i skolan bara :) Jag har sett New Moon och jag älskade den :) Tyckte den var jättebra. vad tyckte du om den?

Kram

2009-11-26 @ 21:43:02
URL: http://philippafotar.blogg.se/
Anonym

fin blog:)

2009-11-27 @ 16:14:10
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Nathalie

Hurru bruden, försökte nå dig idag, var i birsta med du svarade inte;/

försökte kolla om du jobbade också men du sågs inte till där heller;/ miss you baby!!

2009-11-28 @ 19:58:15
URL: http://nattzie.blogg.se/
kulturella

ja ni har ett ståhej ni...............

2009-12-02 @ 17:43:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0