Life is great!

Nu känns allt rätt så bra faktiskt, som att allt hänger samman och flyter på fint. Teorin går mycket bättre nu törs jag säga, och körningen med. Jag tor allt hade med tålamod att göra, att man måste köra lite lektioner för att inse hur körning och teori går samman. Men nu så rullar det som sagt på bra, de två första faserna är avklarade och jag har kört massor känns det som. Dock har ju allt en baksida, eller hur jag ska formulera mig. Med baksida menar jag förstår uppskrivning och uppkörning. OH MY GOD, säger jag bara. Det är farligt nära tycker jag, det känns som att jag har huuuur mycket som helst att plugga på och träna på. Schitzo, kan ni undra? Dålig uppfattning vill jag kalla det, för jag vet inte vilka frågor som kommer med på provet eller vad som kommer på körningen. Nervös kanske det kallas? Förvirrad? You tell me, men det känns bra, eller nej, fast jo, jag vet inte, JAG TROR DET!

Idag har jag hunnit med lite shopping, skoshopping och lite underkläder. Var såklart på favoritstället mitt - Skopunkten! Mmmh i lovet it! Hur snygga skor finns det inte där då? Typ hur snygga som helst? Jag fick iallafall med mig 3 stycken hem i en påse som jag är väldigt nöjda med. Men dessa 3 var bara några utav alla skor jag provade. Man kan bli fattig av att gå in genom dörrarna där alltså. Det var nästan så att jag fick blunda och gå ut därifrån så fort jag köpt skorna så jag inte skulle hitta några mer. Tre fick räcka, för idag ;)

Fika med Amanda blev det också, och vi planerade lite till och med. Vi går ju på samma körskola så nu hänger vi även utanför jobbet. Amanda är ju lite haj på att fota och allt därtill, så vi bestämde att hon ska fota mig någon gång här framöver. Vi fick jättemånga idéer och det känns jättespännande. Jag har aldrig haft en bild på mig själv sådär, riktigt fotad. Ja, förutom skolkorten då men vad är dom liksom? Jag är excited, förväntansfull!

Ja rubriken förresten, "Life is great!". Jag vet inte vart jag fick den ifrån, men allt känns ba hur bra och fint som helst. 15 dagar kvar tills jag fyller 18, och nybytta sängkläder, kan det bli bättre? ;)

 




ett par skor lägger jag upp idag, orkar inte knäppa på de andra kväll!



Kommentarer
ERICAPERZZON

När du skriver teorin, läs frågan noga, läs svaren flera gånger. dom är ju så jäkla kluriga och har två svar som låter rätt men bara ett är ju rätt:P när du kör, kör utan att tänka för mycket så kommer det gå galant för dig:) håller tummarna!



/E

2009-10-27 @ 21:12:00
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
E h l i [ e h l i s . b l o g g . s e ]

Sv: Förlåt, förlåt, förlåt för sent svar! Jag har kommit igång igen, och jag hoppas du hänger på här! :D Hihi...



kramkram <33

2009-10-29 @ 20:59:21
URL: http://ehlis.blogg.se/
Linda

varför kan du inte träffa andrea??? :(

puuuuuuuuuuuuss

2009-10-30 @ 11:58:47
URL: http://lindawik.blogg.se/
Sebbe

Hej hur är läget? Kram

2009-10-31 @ 20:55:32
URL: http://klonka.blogg.se/
Petra

gott det såg ut :)

2009-11-02 @ 14:47:40
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Caroline Andersson - LovelyC

häärligt:D varit dålig på att svara men ja det går verkligen toppen här nere i sthlm livet rullar på :)

2009-11-03 @ 01:24:00
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Charelle

vet du var man kan köpa billiga uggs ? :o

tacksam för svar , kram <3

2009-12-14 @ 16:14:22
URL: http://charelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0