välkommen till världen

Fasters lilla gosefis! Tänka sig att jag numera går under namnet "Faster Hanna", och tänk att min bror blivit pappa, att Linda är mamma, pappa är farfar, ja det känns helt konstigt och helt underbart. En liten flicka kom ut till världen och lyste upp tillvaron för oss alla. Hon är det vackraste mina ögon sett, och igår fick jag spendera lite tid med nyblivna familjen och även hålla i henne, byta blöja på henne och bara sitta i soffan och mysa och känna hon somna i min famn. Jag är så glad för deras skull, och att det blev en flicka så jag kan köpa rosa saker, haha!
Jag tänker inte publicera någon bild här på bloggen, vet inte om det kommer att dyka upp senare heller, det beror helt på. Vill ni se raringen får ni hålla utkik på Linda's blogg framöver!

Just nu sitter jag hemma i Sundsvall, alldeles för långt borta från fasters gosefis och alla andra nere i Gnarp. Så känns det nu och jag ska snart iväg och jobba. När jag kom till stan imorse (sov i gnarp inatt) tänkte jag gå på körskolan och plugga lite teori, men självklart var det stängt, damn. Appropå teori måste jag tillägga att jag hatar allt som har med körkortsteori att göra! Det är så frustrerande att det går så bra med körningen, men att teorin går åt helvete. Helt plötsligt känner man press eftersom allt är bokat och klart, hur ska jag hinna klara av teorin? Att det är så jävla kallt ute nuförtiden gör det inte heller lättare, inte idag iallafall. Jag älskar hösten i vanliga fall, men inte idag. Istället för att det tar en liten stund att gå till och från bussen känns det som att det tar hundra år..
Ne usch, den här dagen kommer inte bli bra. Tur att jag bara jobbar till 14.15, sen ska jag hem, låsa in mig i mitt rum, se på Sunes Jul, sova och hoppas att jag vaknar som ett körkortsteorisnille!



Kommentarer
ERICAPERZZON

Sunes jul får dig på bra humör igen!:) Jag håller tummarna för dig när det gäller teorin! Själv tyckte jag att det var lätt men känner många som det verkligen inte gick för:/



/E

2009-10-13 @ 14:54:56
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Marre

ååh, sunes jul! <3

Kika gärna in i min projektblogg och kom med din åsikt! :)

2009-10-13 @ 19:34:44
URL: http://mariannesprojektarbete.blogg.se/
kulturella

a ha sunes jul....

2009-10-14 @ 16:38:16
JONNA

åh vad roligt att blo faster! :*

2009-10-18 @ 18:21:01
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Markus

Haha håkan:)

2009-10-18 @ 19:26:02
- sofia

De är dax att upptadera bättre Hanna ;D

2009-10-18 @ 23:33:22
Emma

HEJSAN! Nu har jag börjat bloggat och lägga ut nya varor på bloggen.

alltid nytt varje vecka, allt från kläder, smycken,skor, väskor.

bara att ta en titt och hoppas något skall passa just för dig.

lycka till!

mvh/ Emma

2009-10-19 @ 14:57:26
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0