vad mycket man hinner med

Att det ska vara så lite som krävs för att man ska hinna med så otroligt mycket, bara man ställer alarm. Det har jag gjort idag och igår, trots att jag varit ledig båda dagarna. Ska dock iväg och jobba vid halv 4, men det är ett tag kvar dit. Igårmorse åkte jag och hämtade Sofia, så for vi och handlade lite till henne. Jag köpte ny sportbh vilket jag verkligen tummar upp för! Efter det hämtade jag upp Emelie och det bar av mot stan. Lämnade av dessa töser efter vägen, och for sedan mot gymmet. Det blev kondition 30 min och sedan fokus på ben, rumpa och mage. Spenderade resten av dagen med Emelie och vi for bland annat till hennes mormor och morfar där vi bjöds på gott fika. Fick även reda på en underbar nyhet igår. Jag och Emelie är släkt, närmare sagt 4-männingar! Det är helt sjukt vad världen är liten alltså. Här har vi bott bredvid varandra i över 1 år utan att ens ha sett varandra. Sedan började Emelie i samma klass som Sofia, och genom Sofia presenterades vi sedan, häftigt.
Efter vi fikat och pratat släkt, traktorer, skidåkning och lyssnar på dragspelande så for vi och tränade på friskis. Jag hade först barngympa 1 timme, där jag hittade min drömprins. Lilla Joel, vad kan han vara.. 6-7 år? Haha. Han sprang efter mig och liksom iaktog mig hela tiden tills han vågade sig fram och frågade:
- Jaha, vad har du för intressen då?
Vad söt han är pojken alltså! Efter det pratade vi rätt mycket faktiskt, och vi ska ses nästa torsdag på barngympan igen ;) Haha! Gullunge!

Efter barngympan, när Emelie suttit och väntat på mig 1 timme, så tränade vi. Station/medel 90. Sjuuukt jobbigt! Överdrev nog lite med träning igår, dock är ju inte barngympan så värst ansträngande, men endå. Vi klarade oss igenom hela passet iallafall, duktiga och en gnutta stolta måste jag säga.

Idag ringde klockan halv 9, låg och drog mig i sängen en halvtimme, men upp och hoppa tänkte jag också klev jag upp och åt frukost. Efter det bar det av mot gymmet med mamma. Blev ca 20 min kondition och sedan fokus på ben, mage, rumpa och lade även till armar/axlar. Mycket skönt!

Nä nu har jag skrivit alldeles för mycket text, tack till den som ens orkade läsa igenom allt och slösade några minuter av sitt liv. Nu ska jag packa till fjällen, åker ju till Vemdalen på Skiweek på söndag med massa härliga folk!



Ska ner till min plutt idag, flyttar henne till Merethe i helgen :)



Kommentarer
Mikaela

Härligt! Bara bra här :)

2010-01-22 @ 13:26:59
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
ERICAPERZZON

Har du häst?:)



Vad duktig du tränar då:) Såg på FB att du ska springa tjejmilen, det ska jag med:P men du vinner nog över mig där för jag är så seg på att ta mig ut och springa på vintern;P



Svar: jodå det gick bra men nu är jag förkyld så nu kan jag inte träna:/



gör det, om du är i behov av det alltså;P det är superlätt:)



/E

2010-01-22 @ 17:24:33
URL: http://ericaperzzon.se/
LOVISA

Sv: här är allt bra, själv? (:

2010-01-22 @ 19:07:28
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/
EMMA

sv: jodå, allt är fint! träningsvärk bara ;-) själv?

2010-01-22 @ 20:35:14
URL: http://emmablid.blogg.se/
Emma

Gullig häst! :)

2010-01-28 @ 13:08:54
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

va söt bild=)

2010-02-22 @ 07:01:00
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Linda

Att vi hade ;) <3

2010-02-22 @ 11:02:38
URL: http://lindawik.blogg.se/
thess

aw vad söt hon e hannis :) vi måste ta oss i kragen & ses nån dag! <3

2010-03-11 @ 19:40:33
URL: http://thereshanning.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0