Grönare än en omogen banan för en stund

Dagen har varit bra, har varit vaken sen 07.00 imorse. Upp och hoppa och ut och dona på i stallet och så. Ramona och Bamse blev så lyckliga när dom fick springa ut i hagen så, det verkar vara jobbigt för dom att stå i varsinn box på nätterna. Tokar, dom är helt galna i varandra! Det måste bara vara för att båda är samma färg, svart på huvudet och sedan går det i färgskala bak på rumpen till vitt. Men dom är goa. Ikväll kom dom båda springandes när jag ropade på dom i hagen. En häst och ett får. Lite komiskt är det ju :)
Appropå komiskt så hade jag och Weekie smått tråkigt nu ikväll så vi knäppte massa fulkort med nån konstig cam-grej på datorn. Därav rubriken "Grönare än en omogen banan för en stund". Man måste ju få ha lite roligt också, eller hur?
Godnatt mä er!


Kommentarer
Matilda

snygga bilder :P

2010-11-03 @ 12:37:50
URL: http://matildaisthename.blogg.se/
Sofia

Så jävla läcker gumman, haha!

2010-11-04 @ 02:21:55
URL: http://sofiahast.blogg.se/
julia karlsson

snygging:D

2011-05-16 @ 16:44:04
URL: http://bloggparken.se/juliakarlsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0