Kör igång!

Men hallå en grå blogg som varit totaltyst i x antal månader, dags att damma av dig återigen!
Sitter i Gnarp nu hos Hilda och Pompen. Allt rullar väl på, har hänt en hel del senaste tiden men nu står det rätt stilla. Vill bo i Gnarp igen samtidigt som jag vill vara i stan. Vill jobba där jag ska bo, men det finns ju inte så mycket arbeten i Gnarp direkt, tyvärr. Men de få ställen det finns ska jag göra ett försök med iallafall. Jag trivs så bra i Gnarp. Nu har jag bott i Jättendal, Gnarp, Stocka/Strömsbruk, Sundsvall och Hudiksvall. Vart man än vänder sig och bor så är det endå alltid Gnarp som drar såklart, är nog för att man är född och uppväxt här. Så trivsamt, lugnt och gött helt enkelt! Dra igång träningen igen och bosätta sig i lilla Gnarsp, det vore nåt det!
Måste låta galet i vissa öron, men så är sanningen!
Söker jobb för fullt och på onsdag ska jag och Hilda på Komux i Bergsjö för att välja ut lite kurser som vi ska läsa. Så fixar jag ett riktigt slutbetyg så underlättar väl saker och ting. Det fattas 1 kurs och lite praktik sen så. Funderar på Matte B och kanske Naturkunskap B, eller Historia. Vi får se. Har varit inne lite på att söka till sjuksköterska nästa höst, kors i taket! Hanna Olsson som inte ens kan ta ett stick i fingret. Men har insett att det inte är så farligt - när man finns för andra. Vem vet, har inte provat på så då kan man inget veta. Och jag har säkert hunnit ändra mig 40 gånger om innan våren då det är dags att söka, så vi får allt se.
Vill börja rida igen också. Helst ha en egen storhäst, eller en foderhäst. Har min lilla c-ponny kvar som jag helst vill få iväg först, sälja eller låna ut på foder, så finns det någon intresserad så är det bara att hojta till så kan jag fixa bilder och filmer! Har så mycket planer och drömmar, men känns endå som man stampar på samma ställe hela tiden när man är arbetslös. Uscha..
Nej nu ska jag åka till Böle och hälsa på!
Kram
/Hanna


Kommentarer
Thilda

kul att du är tillbaka! :)

2010-11-01 @ 19:08:40
URL: http://thildakarolina.bloggplatsen.se/
Hanna!

Ja visst är det, som du väntat va ;)

2010-11-01 @ 20:54:44
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Thilda

haha, ja absolut! ;)

2010-11-02 @ 08:45:44
URL: http://thildakarolina.bloggplatsen.se/
Ida

Varför läser du inte till uska? Den kursen har ju precis startat :)

2010-11-03 @ 23:26:21
URL: http://idanasstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0