säger bara: NOKIA 3310!!!

Jag bara älskar när man köper nya grejer, nu fokuserar jag på mobiler, också är man så nöjd med nya fina finesser hit och dit och touch och android och allt vafan det är som ska vara så bra. Håller i 2-3 månader JÄMT för mig, sen är det nå tok. Touchen slutar fungera, hakar upp sig, stänger av sig, ringer inte, får missade samtal några dagar senare, ja allt! Fyfan vad trött jag är på det här. Så har man garanti, lämnar in telefonen och 7 veckor senare så ringer dom från Elgiganten i stan och undrar varför jag inte kommit och hämtat den. Ne men då var det ju fel på lånetelefonen också så jag hade inte fått nåt besked alls om telefonen. Den var iallafall trasig, och jag fick välja en annan för 4000kr. Valde den här som skulle vara "superbra" enligt han som jobbade där. Märker det. Så nu undrar jag, nån som har en Nokia 3310? Fan vad dom är bra! Enda vettiga telefon nånsin..

Har pratat massor med världens bästa ikväll, underbart! <3
Nu ska jag söva, eller sura över min skittelefon. Vem vet. Hare!



Kommentarer
Anonym

Dom annonsera en i HT förra veckan. Men det var ju den coolare av dom , 3330 men snake 2. Oooooh!. :p

2010-11-05 @ 10:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0