amazing news

Åh, lycklig tjej gånger tusen! Jag har miljoner miljarder saker jag bara vill skriva ut här till alla er här och nu, men det känns bara inte rätt just nu. Det här är verkligen något stort i mitt liv, något otroligt stort. För en gångs skull har jag bestämt mig till 110%, och bara man vill så går ju allt, eller? Nu gör det iallafall det. Som en underbar människa sa: Förvirring är bra, då betyder det att man är påväg åt rätt håll! Du ska ha stort tack i allt detta, fina du.

Jag trotsar min huvudvärk som jag har haft hela dagen och sitter här och kikar med ett öga och försöker få ner några rader men nu får jag ge mig.

Ta hand om er, var rädd om varandra och allt orndar sig på ett eller annat vis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0