don't stop believin

Sitter och lyssnar på mysmusik och njuter. Hade nästan glömt bort hur det var att pyssla med sin blogg om man har den på blogg.se. Kommer ihåg hur jag satt i timmar för längesedan när jag bloggade som mest och tillochmed var med på topplistorna på blogg.se. Det var tidet det, men fasiken vad tid det tog också för den delen.
Som ni ser så har jag gjort lite ändringar, det är ju så roligt att fixa så kommer väl sitta uppe hela natten så blir det här finemang. Känner mig grymt social med Maria och Angelina som är hos mig med för den delen. Men äh, dom har varandra precis som min kärlek till burken som förgyller mitt liv på sitt egna vis ikväll.
Orkar inte ens ägna en tanke till alla som är ute på fyllan just nu. Hoppas bara ni är jävligt bakis imorgon, så får ni röja bäst ni vill för min del.

Däremot skänker jag alla mina tankar till dotter och mamma Karlsson ikväll som just nu vakar över sin kära mor/mormor. Jag har själv suttit i exakt samma sits, jag vet, jag känner med er och jag tänker på er så mycket. Liver är inte rättvist kan man tycka. Under kan väl ske? Att tro gör mycket, att hoppas gör mycket, men att hända gör mest. Don't stop believin. Håll om varandra, ta hand om varandra. Prata om allt mellan himmel och jord. Tårarna slutar aldrig att rinna, men det hjälper på samma gång. Ensam kan vara stark, men tillsammans med någon blir man starkare oavsett man tror på det eller inte! Kom igen nu. <3

älskade morfar
tack för allt



Kommentarer
julia

beklagar!



svar: tack detsamma!:)

önskar dig detsamma :D kram

2011-09-17 @ 22:28:41
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/
N I L A M ♥

svar: ja! :D



imorgon ska jag hem till farsan, själv då? :)

2011-09-17 @ 22:43:42
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/
sandy

Visst är den!



Ha en fin kväll:)

2011-09-17 @ 22:49:56
URL: http://sandyle.blogg.se/
Linda

<3

2011-09-17 @ 23:19:33
URL: http://lindawik.blogg.se/
othilia

sv; jag mår helt OK, lite allmänt depp bara! :(

2011-09-17 @ 23:20:28
URL: http://oothilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0