gnarp gnarp gnarp!

Nyduschad tjej sitter vid datorn och ska ta och göra sig iordning och kanske försöka hitta något att ta på sig. För 17:29 går tåget mot fina Gnarp där jag ska umgås med massa raringar som jag saknar i massor. Ska försöka hinna laget runt. Först käka med Linda och Andrea, sedan vidare till Pappa och Jeanette, och sen sover jag nog hos Hilda och Pompen m fam! Wunderbart. Har inte sovit där på tusen år, så ikväll får det bli så. Börjar jobba 16:00 imorgon så då kan man sova ut, troligtvis, om inte hjärtegullbarnen vaknar på fel sida imorgon ;) hähä.

Nej, nu har jag nästan bråttom. Fast endå inte. Men endå.
Och ja, jag ska göra något åt hur min blogg ser ut. Dammade av den här istället för nattstad. Orkar bara inte just idag, sen vägrar min dator samarbeta så pass mycket med mig också så skyll på den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0