take me away and make it okay, i swear i'll behave

Häj! Hemma nu med Maria och Angelina efter att ha jobbat 15-22. Har lust att hitta på någonting, samtidigt som jag verkligen inte orkar. Har nog inte varit såhär skönt att vara hemma som nu, på väldigt länge. Och som pricken över i'et så är jag ju ledig imorgon med. Får se om det blir en tur till Gnarp eller hur jag gör. Har massor att göra här hemma med. Städa igenom förrådet och få ordning på allt som är mitt och fixa i lägenheten. Betala lite räkningar som är det roligtaste som finns...? Suck.. Pengarna som rullar in som dom ska, rullar iväg lika snabbt i slutet av månden. Vad knepigt det är, att det är exakt samma visa varje månad?

Haha åh.. Från ingenstans så dyker ju Linda (din jävla apa) upp i mitt liv på facebookchatten och förgyller min kväll! Hjälp.. Det är nog det enda jag har att säga. HAHAHHA!

Jaja, ska nog sova nu. Eller kolla film. Eller duscha? Eller hitta på nått? Skitesamma var det väl, hööörs!

Pusselipuss

My lovely ones

<3



Kommentarer
Linda

Men tyst!! nu kan du sova sött och blött eller något annat gött inatt.. efter du vet vad.. Moahah!

2011-09-18 @ 23:14:03
URL: http://lindawik.blogg.se/
LIIV - vanlig men unik

Sv: okej, det var några stycken :) Får jag fråga varför man har i nacken? Inget illa menat alls, jag är verkligen bara nyfiken :)

2011-09-28 @ 19:24:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0