tell the world that i'm coming home

Huvudvärken i mitt hjärta! Usch.. Har just badat skumbad och ville aldrig kliva upp. Synd att jag inte riktigt har tålamodet till att ligga i badet särskilt länge. Har absolut ingenting planerat för kvällen, är helt slut och ska lägga mig på min bästavän spikmattan om en stund. Maria sitter ute med en godispåse på balkongen, är bra sugen på att gå ut och sno lite. Sen då? Filmmys? Sova? Antagligen. Får se om min käre mor kanske kommer förbi en sväng också. Har för övrigt jobbat idag, det var tillochmed riktigt roligt idag på jobbet. Den ena sjukare än den andra, det är vi det!

Kommer du ihåg? Var det igår? Du tog en främmande skrämmande människa och kysste hans hår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0