you found me

Sitter hemma med finaste Zara. Den lediga dagens stora planer har helt och hållet sabbats och jag är skitsur. Jag skulle hinna med CUL, för att fixa massa papper. Träffa Helena Korven Lindberg, och umgås lite där. Hinna träffa mormor som har fått en spricka i foten, min söta. Och träffa Anna som ska få kika i Oriflamekatalogen och sedan åka till Gnarp. Jag har hunnit med:
Vakna, ringa CSN, bli sur och sen kom Zara och räddade mig. Duktigt..

Jävlas även med banken och försöker öppna ett nytt konto till mina Oriflame kunder. Självklart ska ju även det krångla. Känns som att allt är på min sida idag. Så här sitter jag i sängen och Zara i soffan. Jag lyssnar på musik, sjunger lite snyggt och hon spelar spel på sin mobil. Socialt på hög nivå.

You came
Made me sick
You left


http://www.youtube.com/watch?v=adGA6dSpfeQ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0