150 läsare första dagen!

Det var skojigt. Plötsligt kom jag ihåg hur det var när man låg på den lilla toppen med bloggen förut. Då var det närmare 4000 läsare om dagen, men 150 än så länge första gången man drar igång igen är ju inte illa pinkat det heller! Tackar och bockar för det.
Vi var ut på en promenad för en stund sedan. Det var riktigt skönt må jag säga. Ska ta ett varmt bad om en liten stund och sedan skalla kudden med en otroligt bra bok som jag började läsa igår. Blev bortbjuden till Tesso på kvällsfika. Jag tackade nej, fast jag var jädra sugen på varm choklad, Grinchen och snack. Men huvudet värker och jag känner mig trött redan nu så jag stannar hemma. Får koka lite varm choklad här hemma kanske, vi får se.

Jag höll på att fixa lite med designen på bloggen, men det går segt och det får det göra. Det kommer mera senare och det blir finare då. Den här designen är skön den med. Ordnat lite med kategorier och sånt som man hittar till höger ->

Drömmer mig bort igen när jag ser på den här bilden som är ifrån min och mammas Spanien resa förra året. Värme, sol, bada, grilla och njuta vid brasan med några kalla får man göra i Sverige. Längtar så otroligt mycket tills jag står med packade väskor och pussar och kramar hej då. Den där stunden när jag är påväg. Jisses, snacka om adrenalin. Blir pirrig i magen bara av att tänka på det. Snaaart!

With love,




Kommentarer
anonym

Du har sjuk fin kropp :)

2012-04-25 @ 00:29:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0