Nervööös! Skype på G!

Har just kommit innanför dörren. Har varit och jobbat 13-16 och det gick bara fint. Innan jag drog iväg mot jobb så blev jag uppringd av en familj i U.K på skype, den där bra familjen jag berättade om. Jisses, snacka om nervös tjej. Jag hade fullt upp och var superstressad, så jag sa att vi skulle prata när jag kommit hem. Vilket är nu..? Hur pratar man engelska då? Känns som att man glömt bort hur man gör. Det var ju 3 år sedan jag gick i skolan, och 4 år sedan jag läste engelska. Att skriva går ju bra, och jag vet ju att jag kan. Men nu ska vi liksom  p r a t a  m e d  v a r a n d r a!! Jag är nervös. Det är ju bra att vara det säger dom. Sivert ligger här bredvid datorn på köksbordet och är mitt psykologiska stöd. Nu kör vi, det får bära eller brista. Kamma håret en sväng bara, sen så! U.K calling, baby!

With love,




Kommentarer
Linda

Fin du är :)

2012-04-25 @ 17:23:29
URL: http://lindawik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna Olsson - Det är nu som livet är mitt

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Hanna Olsson, 20 år och bosatt söder om Hudiksvall. I den här bloggen kan du läsa om allt ifrån min vardag, jobb, skolgång, vänner, fritid, shopping, inredning och så vidare. Jag brinner för att skriva och tycker om att dela med mig av mina känslor, tankar och mina egna ord. Välkommen för att stanna! Må gott /Hanna

RSS 2.0